StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

paket

Frureinhold.se / 20 December, 2010 - 20:43 / Vardagen

nu har jag slagit in alla paket och lagt några under granen :) vi har ju även köpt gran idag, det fick bli en liten ädelgran, super söt. Jag har varit jätte trött nu på eftermiddagen. Tror att det kan bero på infektionen jag drog på mig i helgen. Skall bara njuta och mysa ner mig i soffan tillsammans med min prins. Det blir ingen skola för mig imorgon heller, känner att det är såpass riskabelt att ge sig ut på vägarna när det är som det är. får studera hemifrån och vila upp mig. Var ute och red idag, det var helt underbart. Helt tyst i skogen och sören var super pigg :D men det är mysigt att få komma ut och bara njuta av lugnet.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: