StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Morfar 90 år

Frureinhold.se / 05 December, 2010 - 14:57 / Vardagen

Idag är ingen vanlig dag för idag är det ufffaaass 90 års dag hurra hurra hurra. Ringde precis hem till sverige och grattade bästaste morfarn i världen. Han tyckte det var super skoj att jag ringde ifrån mexico och han ville försäkra sig om att alla var snälla emot oss. Så himla underbar som han är, tror att det är omöjligt att ha en bättre morfar än vad jag har. Alltid ställt upp, alltid snäll och ja allt allt allt. Självklart är mormor världens bästa också :)


så tråkigt att jag inte kan vara hemma på ditt 90 års firande med släckt och vänner :) men jag kommer snart hem och då skall jag komma upp till dig !!

Postat av: Emelie

Absolut ;) skönt att komma bort en liten stund.

Ja det lär väl bli lite förkylningar kan ja tänka :)Men som sagt det är ju inte -16 iaf ;)ja vi kan ju kika i jan feb och se om du har nån lucka ;) kram

2010-12-05 @ 17:57:53
URL: http://missyemelie.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: