StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

jay smith

Frureinhold.se / 23 December, 2010 - 12:01 / Vardagen

Jag avgudar jays album, haha idag igen sitter jag på spotify och lyssnar. Just nu like a prayer, jag ryser och vill aldrig stänga av. Första idolen som jag känner att ; hans skiva måste jag ha. Det är skoj, vill även ha minnahs album, tycker att de låtarna hon framfört under hösten har varit kanon.
Idag är det dagen innan julafton och jag är super exalterad. Solen lyser, det är svin kallt och jag har precis ätit frukost. Var nere nyss och hämtade posten och gissa vad som låg i lådan? Jo ett par super snygga örhängen ifrån Miss Dee. Jag kommer att använda dom imorgon på julafton och de andra högtiderna som snart är på ingång. Skoj att bära så stilrena och snygga smycken. Me like a lot !! Lägger upp ett längre inlägg om örhängena snart. 
Men åter till idag, det är dagen innan julafton och jag skall bara mysa här hemma. Greja i stallet och njuta av att det snart är den bästa tiden på året. Idag skall jag, robin och michaela spela bingolotto, super skoj, uppesittarkväll och allt :) Någon mer som skall göra samma nöje ?! det är liksom tradition, myser i soffan, julmusik och bästa sällskapet ever. Skall ta kort ikväll och lägga upp, ni kommer bli super avundsjuka ;) hhahah nädå, men vi skall ha det myspys :)
fick precis julkort på Tuva och Tindra, seriöst ?! kan man bli sötare än dom. Man ser på kortet och bara smälter, så glada, snälla och underbara barn. Hoppas att jag får lika goa barn asså, en eloge till Syster yster och mikael som gjort ett sånt kanon jobb :)
man smälter juuuu !!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: