StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

jag och macy i skogen

Frureinhold.se / 23 December, 2010 - 14:46 / Vardagen

kom just in efter en tur i skogen :) macy fick nos på rådjursspår och jag som uppmuntrar henne att träna näsna följde efter henne :) vi kom fram till ett, som jag tror bo :) super mysigt, tänkte gå och lägga mat en bit ifrån som dom kan mumsa på såhär på julafton, eller ah dagen innan :) Men i vilket fall som helst, vi pöllsade på i skogen, off road och vips så tappar jag taget och börjar ramla, får tag i ett träd som räddade mig på benen. Det jag itne tänkte på var att alla träd har 100000 kg med snö på sig. Så ah ni fattar nog själva vad som hände, hela jag fylld med snö.. NU ville jag gå hem :P Macy var helt oberörd :p



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: