StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

dreaming people

Frureinhold.se / 22 December, 2010 - 21:36 / Vardagen

Jag kom på vad jag just önskade mig. Jay smiths album :D sjukt bra låtar, tänk att ha den i bilen. Love it ! får se om tomten tycker samma. Jag var på torp idag och jag kan väl sumera det hela som ett jävla kaos ! sinnes, visste inte att det bodde så mycket folk i uddevalla, för helt ärligt alla måste ha varit där. Okej kanske inte alla, men ändå, det var galet. Jag tänkte smart och parkera bakom maxi, där det alltid finns parkeringar. Tror ni att det fanns parkeringar där ?! oooo nej. Jah fick parkera en mil ifrån och gå med höga klackar i hal snö hela vägen till ingången. I dörren möts man av hysteriska folk som springer om vart annat. Tur man inte lider av panikångest, då hade jag nog lagt mig ner på golvet och skrikit hysteriskt :D Jag visste vad jag var ute efter så in på joy (vilket numera är min favvo affär för romantik kläder) köpte julklapp till morfar och mormor. Sen in på alla affärer runt om såsom bik bok och carlings. Jag har lider av shoppingbehov. Men stark som jag är köpte jag inget till mig själv. Köpte dock en till julklapp till robin :D sååå nöjd, jag är helt grym. Alla mina julklappar iår är precis vad jag hade tänkt mig. Låter lite divigt kanske, vet inte, känns så. Men har ni aldrig haft den känslan när man gjort ngt grymt bra. Det känns liksom i hela kroppen :p
gammal bild, men tänkte att jag får bjuda på ngt skoj allafall :D

Men åter till dagen. Idag sa jag farväl till mina underbara bokenäs tjejer, mirjam och eva. Dom åkte upp till sälen idag, Mirjam bor där och Evas kille var där uppe så dom gjorde en liten road trip :) Gud jag saknar dom redan och mirjam hade gjort super fina egenstöpta ljus till mig i julklapp. Hon har ett hjärta av guld, tror inte att man kan vara snällare än vad hon är :) så glad att jag lärt känna dig !! Jag har så många runt omkring mig som är så snälla. Det är verkligen ett privelegium !! Nä nu skall vi se på film och njuta av att det snart är julafton :D jag vill öppna paket  nu nu nu !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: