StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

2 år

Frureinhold.se / 06 December, 2010 - 02:42 / Vardagen

Ja idag har jag och Robin varit tillsammans i två år, jisses vad tiden har gått fort. Jag måste säga att jag är så otroligt lycklig och så himla glad att han skickade ett sms till mig för lite drygt två år sedan. Utan honom i mitt liv hade jag inte velat leva, han är mitt allt, min bättre hälft. Vi kompliterar varandra precis som ett par skall göra och jag vet att vi kommer ha många år framför oss.

Jag älskar dig min prins !!

började 2008




vidare in i 2009



så in i 2010



har vi växt något ?? kanske lite, men vi är fortfarande kära, lyckliga och otroligt busiga. Vi har gjort så mycket tillsammans och stöttat varandra, du och jag min älskling, vi är oslagbara !!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: