StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sweet, sugar..... candyman !

Frureinhold.se / 10 Augusti, 2010 - 10:43 / Vardagen

Ja så är det dags för jobb igen, och jag måste säga att det har varit skönt att ha 2 dagars ledighet :p Känns som en evighet. Dock har vi ju gjort mkt, varit på middag, träffat världens sötaste meya och bara tagit det lugnt. Njutit av att ha det lugnt :p skoj skoj. Idag är det som sagt jobb igen, börjar 15.30, så innan det skall jag longera sören, gå en långis med macy och duscha och hela den biten. Det är sista räkfrossan idag och det skall bli ganska skönt. Räkor i all ära, men fy *-* vad less man blir på majonäs, auoli, räkor och framför allt bröd. Shit trodde inte man kunde äta så mkt bröd asså :D haha en helt ny värld som öppnar sig. Dock är det svin tråkigt att sommaren snart är över :( jag har nog haft den roligaste jobbsommaren ever. Hur roliga, goa, underbara människor som helst. Trots blanadade åldrar har det inte spelat ngn roll. Vi har ju haft två vaktmästare som är typ 16-17, men roligare och härligare killar i den ålderna får man leta efter. Dom bjöd på sig själva, skämtade och skojade. Ah vet inte hur jag skall kunna förklara detta i ord, får göra ett collage i veckan !!
avslutar frukosten med en favorit i repris !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: