StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

summer is over :/

Frureinhold.se / 15 Augusti, 2010 - 21:46 / Vardagen

eller snarare jobbsommaren är över, sista dagen idag, städat och donat klart. Det var helt ärligt lite  dystert att tömma den fina sommarbaren, plocka ner våra skyltar med små krabbor på. Det känns som igår vi hade sommarmöte inför sommaren. wierd vad tiden kan gå fort ibland, lite väl fort, men nu är det som det är och nu gäller det att ta nya tag. Har precis sovit ngr timmar i soffan, ridit och ätit god pizza :D bästa med söndagar, pizza i stora lass. rätt onyttigt men vad skall man göra, det är ju så gott. Får banta bort det imorgon när jag kommer springa som en dåre. Kollade just ut, suck kl är 21.40 och det är nästan mörkt. Deprimerande som faaan, men nu är det slutspurten kvar fram till mexico :D yeeiii gud jag kommer tjata som en tok om detta, men jag är så exalterad så hälften kunde vara nog asså. vet inte om jag har skrivit det men vi funderar på att ta dykcert, hur ballt hade inte det varit att dyka i det karibiska havet ?! dock skall vi ta det i sverige och dyka upp i mexico :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: