StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

snark

Frureinhold.se / 31 Augusti, 2010 - 11:02 / Vardagen

Ja nu är jag ledig för en dag :) himla gott om ni frågar mig. Sitter i köket med varm oboy och macka, nam nam. Gud jag måste säga att det är kallt ute nu asså, fryser fan ihjäl när man öppnar dörren för macy. Händerna är som isbitar och fötterna skall vi inte ens tala om. Vad hände med sommaren, den liksom försvan över en natt :/ Men det gör inget, nu börjar nedräkningen till mexico :) Får vara hur kallt det vill, jag kommer enda få det varmt och skönt ganska snart :) Igår var det som sagt jobb, gick kanon bra men jag har börjat få lite ont i min vänstra axel och ner i ländryggen (mer än jag redan har) La mig på spikmattan i morse och skall nog ta och försöka göra det ngr dagar i rad nu så det blir bättre :)
Idag skall jag ocg macy in till stan och stadsträna, det är härligt väder och känner att det kan vara skönt för henne att komma ut lite. Skall köpa nytt mineralpuder och nya vitaminer. Äter ju Kvinna vitaminer sen över 1 år tillbaka, riktigt bra kosttillskott. Man vet att man får i sig alla näringsämnen, tummen upp !!
sjukt bra låt asså , nu blir det dusch !!

Postat av: Anonym

Hur gör man stads träning?

2010-08-31 @ 15:18:19
Postat av: Jennifer

när man har hunden med sig bland massa folk och andra hundar :)

2010-08-31 @ 16:19:04
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: