StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

skogstur med macy och sören

Frureinhold.se / 18 Augusti, 2010 - 12:51 / Vardagen

Nu ligger jag och slappar i sängen framför desperet, har varit ute i stallet i ett par timmar. Det har varit en sån mysig morgon. Vaknade vid halv 10, låg dock kvar och slappade ett tag innan jag fick pallra dököttet ur sängen :p Åt två goda pannkakor med grädde och sylt, how yammiieee is that ?! anyway efter frukosten gick jag ner till stallet och tog in dom små trollen, poke har ett sår i ansiktet så vi skyddar honom ifrån elaka flugor :) Jag och sören tog oss en tur i skogen, macy är så himla duktig så hon fick följa med ut. Springa framför är hennes grej, skönt att få motionera henne också, hon har så mkt energi, men efter 30 min i skogen sover hon gott. Jag har varit så sjukt trött nu i två dagar och nu är det dags för jobb fram till ons-lör. Jag tycker om att jobba, men man måste ha rätt att få vara lite trött ibland. 
Ligger som sagt i sängen och är helt slut, det dunkar i väggarna och jag blir knäpp snart !!! ge mig lite ork så jag piggnar till snart, redbull ngn ?? hade behvöt ett gäng nu och godis, mmmm för godis :Dförsöker hitta vad märket hette på den jackan jag vill ha, dom har även sjukt snygga kläder, men icke jag kommer inte på vad märket heter. Det finns på pondus, får gå dit och kolla :) helt kär i deras kläder :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: