StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

såja

Frureinhold.se / 21 Augusti, 2010 - 23:43 / Vardagen

Nu är jag ledig i 2 dagar :p det skall bli såå skönt, verkligen behövligt efter många dagars arbete. Igår kom jag i säng 03.00 och upp 07.30 jobba från 09.00-14.00 inte så långt pass men intensivt. Vi var vid kungsviken med en konferans på 110 p, dukade upp och gjorde mysigt med skaldjurslådor :p såg minsan himla gott ut :) alla var glada och nöjda, tråkigt väder bara :/ det är så sjukt klibbigt just nu, känns som om man är konstant svettig. Inte så mysigt men det ger väl med sig snart tror jag. 
Ahhh blir hysterisk på det här med vinterjacka, jag kan inte glömma den på pondus, trots att det är en killjacka så är jag helt kär i den :/ men skulle vilja ha den i lite mera tjejskuret. Sen är jag helt kär i en collection med bla. hood, linnen osv :p om man bara kunde vara milljonär och köpa allt fint man vill ha :D men den tiden kommer väl ngn gång, hoppas jag allafall :p får råna en bank i värsta fall ;) hahah gud vad desperat jag låter, men ibland får man lov att vara lite desperat. Det är ju så mkt man vill ha :p blir man någon gång nöjd?? tror fan inte det, hela tiden trånar man efter mera, människans svaghet. Den som säger att den nöjer sig ljuger, den kanske intalar sig själv det, men i mina ögon är det ren bullshit, klart man kan vara nöjd men aldrig nöja sig hhaaha. Gud så wierd det står nu men ni fattar säkert.
ser riktigt mysigt ut asså :p lexington nam nam nam !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: