StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Road trip! // gästblogg;)

Frureinhold.se / 25 Augusti, 2010 - 11:47 / Vardagen

Hejhej bloggen.. ööh typ tja bloggen.. eller hej alla söta blogg läsare xD nej ja skiter i detta de låter bara patetiskt:P jag sitter iaf i bilen med Jenifer senior nu. Vi är på väg till Ullared för att shoppa lite häst grejjer. Förra året hade vi otur med våra täcken för en viss Sören tyckte att Poks täcken var mkt goda att tugga på:P så nu för tiden så köper vi bara billiga täcken ;) haha jag va ju endå rätt bra på detta med blogg xD Vi är i Lindomen nu jag tycker Jennifer kör aldeles för långsamt i denna takten lär vi ju aldrig komma fram :P (säg inte att jag sa de). Jag skulle vart i skolan i dag men jag hade bara en lektion så jag bad om att få vara ledig och de va klart att jag fick de ;) nej nu har jag verkligen ingen aning om vad jag ska skriva mer så de får bli bra så här;) vi hörs
// Jennifer Junior


Postat av: Anonym

Haha söta bilder! hur långsamt körde hon? :)

2010-08-25 @ 12:02:19


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: