StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

lite kort

Frureinhold.se / 29 Augusti, 2010 - 13:32 / Vardagen

rätt snygga fransar asså :p
Idag är det jobb igen, jag och johanna är själva i servisen, spännande som tusan. Men det skall nog gå bra, man kan ju inte göra mer än sitt bästa liksom :) Får ta den tid det tar helt enkelt. Tur att jag kan ringa Anna om det är ngt också, det känns tryggt. Så nu hoppas vi på en skön och trevlig kväll :)

Igår var det också jobb, det gick allt bra, dock kände jag mig lite seg i kroppen, men så är det ibland. Det var ganska lugnt så det var skönt. Känns som om jag skriver samma sak varje dag men det är så mitt liv ser ut just nu. Samma samma samma, imon är det jobb sen är jag ledig tisdag :D yeeiii sen jobb ons-fre sen ledig hela långa helgen, hur gött som helst :) Nu skall jag hoppa in i duschen !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: