StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 05 Augusti, 2010 - 09:45 / Vardagen

njea lite trött är jag allt men framför allt ett sjukt kliande i min hals :/ det vill liksom inte ge med sig över huvudtaget. Men men jag är ju inte dödsjuk allafall, det kunde ju varit värre. Igår var det jobb igen, dock var jag ute på jobbet innan och tog en kaffe och glass med macy, camilla, henke och jimmy :) mysigt när man kan umgås sådär innan jobbet, har ju världens bästa arbetskamraterl. Vi pratade om det igår jag och camilla och kom fram till att det känns som om man inte är på ett jobb utan mer ett ställe där man arbetar fast volontärt :p haha lummigt, men det är verkligen ett sånt priviligerium att vara där ute. 
Idag är det jobb igen och samma visa, äter frukost nu och skall ut till jobbet och ta en promenad, dricka lite kaffe och mysa :) det är bra för macy med att få lite miljöbyte, träffa människor osv :) Tycker dock lite synd om henke som är rädd för hundar, macy är ju inte direkt rädd för människor så hon förstår ju inte bättre än att pussa och busa med honom haha :p oops, igår flög hon upp i killarnas säng och busade, snacka om en ordentlig väckning :p Nä nu får jag slänga i mig frukosten och göra mig iordning.
vid den här tiden förra året :) härliga marstrand



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: