StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 08 Augusti, 2010 - 11:41 / Vardagen

snark, ja så känns det just nu. Ligger i sängen och väntar på att robin skall komma hem med frukost :D han är så gooo, åker in till rotan och köper nybakat bröd. Hur mumsigt är inte det?? love it.. han är allt en drömprins asså :p Jag är som sagt sjukt trött just nu. Började jobbet 14.00 och slutade 00.00. Vi hade galet skoj och allt gick så himla himla bra, men man är rätt mör i kroppen. Vi hjälpte kockarna endel i köket också för dom hade fått en super stor order inifrån pini. Men alla såg ganska pigga ut när vi stängde och gick hem, alla utom jag och kockarna som gick och la sig gick ner för ett kvällsdopp. Undra hur det kändes i vattnet och undra om det var ngn mareld. Måste ner snart och kolla, det är så himla vackert.

Jag är en sån dektektiv. I förrgår när jag jobbade så hade vi en upphittat plånbok på jobbet. Den låg hela kvällen och innan vi slutade bestämde jag mig för att få tag i personen som glömt den och säga att vi har den. Alla har vi väl tappat bort sin plånbok eller ngt annat viktigt. Jag gick först in på birthday.se för att ta reda på lite info där, sen in på hitta.se för att få tag i telefonnummer :p vips så hade jag nummer och ringde. Dock svarade ingen så jag talade in på mobilsvar. Dagen efter ringde han upp och blev jätte glad, så glad att han gav mig en flaska mousserande vin :p helt okej asså :)
får se om den är god, nu kom robin hem så nu skall vi äta frukost :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: