StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

söndag

Frureinhold.se / 18 April, 2010 - 11:37 / Vardagen

Ja det har ju inte blivit en bra bloggvecka :p men jag har mina skäl, har ju kämpat som en tok med min hemsida :) http://jtphoto.se det börjar ta sig riktigt bra :) men det tar tid. En super lite förändring tar mer tid än vad man kan tro. Men nu sitter jag i soffan och kollar på le mans, jag har ju blivit en sånt fan utav motorcyklar och le mans är ju ett riktigt mansdomstest :P 24 timmar åktid delat på 3 åkare, snacka om att man borde vara mör efter en sån tur :p Snart börjar säsongen för robin och cykeln är snart startklar. Lite ny lack på hela hojjen och ett par nya fäljar för att kränga på regndäck :) mkt att tänka på men det är otroligt skoj :) längtar till de första däcken rör banan :D måste köpa ett till objektiv nu vid löning med, behöver ett som kan fota närmare och fånga ögonblicket :) har hittat ett i usa som jag skall införskaffa mig :D får även lite filter och sånt till :) kaanooonn !!!! 
Om en stund kommer joakim och anna, joakim skall byta däcken på peggan. Kul att de skall komma upp, var ett tag sedan vi sågs nu :) Jag skall också iväg och rida i eftermiddag :) får se hur det går, köpte nya lindor till sorel igår, ett par bruna sjukt snygga :) han är ganska tajt i bakbenen så det passar bra med lindor där :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: