StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

plugg igen

Frureinhold.se / 14 April, 2010 - 11:55 / Vardagen

Nu efter en stunds grejande måste jag ta fram boken och plugga :) Vaknade vid halv 10 idag och kollade på gossip girl, det är verkligen drama drama hela tiden, finns liksom ingen ände på det hela. Iallafall efter det fick jag pallra mig upp ur sängen och gå ut med macy, fick bli en snabbis i morgonrocken innan jag fick bytt om, fräschat upp mig lite och sen ordentlig promenad bort till veronica som grejade med lite saker i skogen. Snacka om att jag har sjukt ont i min arma kropp idag haha. Igår bestämde sig jag och annika för att gå MILEN ah bokstavligen talat så heter den så. 1 mil runt halva bokenäs blev det, men gud så skönt det var. Gå längst havet, se måsarna skrika, en svan bada och macy göra bubblor under vattnet. Hon skulle besämt få tag i alla snäckor som var på botten haha, hur sött som helst. Nä jag måste erkänna att man är sjukt bortskämd som får bo på västkusten och också vid kusten :) Dock blit det segt när alla ''sommarj*vlar'' kommer och stör men det finns allt ngr orörda platser som man kan få vara för sig själva :D Vi har ju även båt så då kommer man iväg i vilket fall :) ååhh ahh jag älskar verkligen sommaren :) Skall även köpa macys första flytväst nu med, hon kommer att bli sååå söt i den :)
Men som sagt dags att plugga ett par timmar för ikväll skall vi iväg och rida med goingarna :)

Postat av: Lorissa

Mysigt med båt! Vi hade en liten eka en gång, men den användes så sällan så vi sålde den. Den hette lilla My :)



Vad gör du som mest då?

2010-04-14 @ 12:08:37
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: