StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

hemma igen

Frureinhold.se / 20 April, 2010 - 10:22 / Vardagen

nu har jag fått min dom... haha nä så illa är det inte, men jag har iallafall fått en diagnos vilket är skönt. Nu börjar arbetet mot att bli bättre :) 
Idag blir det bara till att vara hemma, skall plugga och mysa i soffan, har så sjukt ont i ryggen, blä blä. Hade också tänkt att baka ngt gott till baby innan han kommer hem. Gud sitter och kollar på filmen ''hata göteborg'' det handlar om hulliganer. Helt sjukt dålig film, men den speglar verkligen hur det ser ut. Patetiska människor som inte har ngn annan trygghet än att slåss. Hur fan tänker man när bla. det enda roliga man har i livet är att slåss. Svaga ensamma till viss del mobbade människor, en stor suck är det enda jag kan ge. Dock kommer en rolig del i filmen nu, STREETRACE :D det är faktist roligt.
Tänk att få vara med i fast and furious, det hade varit så sjukt grymt :D stå där och få se alla sjukt coola bilar eller ännu fränare :D att få köra. Ja det hade varit ballt. Men som sagt, nu bli det slapp i soffan..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: