StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 07 April, 2010 - 11:51 / Vardagen

aj aj aj, min rygg är inte min vänn idag heller. Vaknade med världens knut i ryggen och den har inga planer på att ge med sig. Gud jag har tänkt ringa doktorn nu i flera dagar, men har lksom tappat orken. Har haft problem med rygg, höfter och större delen av muskelmassan sen jag var 14 år. Under dessa 7 åren med problem har jag testat allt, akupunktur, ostiopater, naprapater, massörer, häxor, vanliga läkare, elstötar, sjukgymnastik, varmvattenträning... ah ni hör ju själva, jag har ätit värktabletter som fått mig att spy, tagit blodprover och kollat alla olika värden. Nu sist gång ville dom ge mig morfinsprutor, men jag fick en tid till en läkare den 9 sep och 1 sep flyttade vi till uddevalla så jag hade ingen möjlighet att åka dit. Jag blir så trött, så jävla jobbigt att vara 21 år och ha en kropp som en 80 åring... måste ta tag i detta nu.. Ett tag betalade jag 400 kr för 10 min, det är heller inte billigt att ha ont, det ruinerar en också :/ suck..

Men åter till vardagen :) idag kommer våra luckor till tvättstugan, har köpt nya luckor i högblank svart :D sjukt snyggt aahhh :D gött med hemkörning också, tummen upp !! Jag skall också åka iväg och rida med jennifer i eftermiddag, gött att ha möjlighet att åka till en manege så många gånger i veckan. Får hoppas att det går bra idag med :p sist gång gick det hur bra som helst, håll ummarna :D

Postat av: Natalie

Usch vad jobbigt det måste vara :( har själv haft ont i ryggen i två veckor nu.. inget jämfört med dig men ändå sjukt jobbigt.. vet inte vad jag ska göra :/

2010-04-07 @ 12:21:07
Postat av: Amanda

Fin blogg

2010-04-07 @ 14:29:21
URL: http://juntunens.blogg.se/
Postat av: A

Kika gärna in min blogg om du har tid och lust :D

Ha en fin dag!

2010-04-07 @ 14:57:23
URL: http://moreofalice.blogg.se/
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

vilken fin häst! :)



svar: aa det är sant!

2010-04-07 @ 18:51:06
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: A

Tack så jättemycket :)

Aa.. verkligen trist :(

2010-04-07 @ 18:54:27
URL: http://moreofalice.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: