StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

fräsch

Frureinhold.se / 28 April, 2010 - 12:30 /

Det finns nog inget som kan få än att känna sig så fräsch som efter en härlig dusch :) sitter i soffan med handduk på huvudet, huden är baby len och man luktar super duper gott :p haha låter som om jag är snuskig i vanliga fall, lovar att så är inte fallet. Men jag älskar doften av mitt schampoo, deo och parfym nam nam :) ååhh satte på mtv nu och så är det eminem :p riktigt bra :) får ta och kolla på 8mile snart, det var ett tag sedan :) Idag är det regn ute :( trist men tur att jag fick till det med korten igår, idag hade det inte blivit ngr fina kort. Jag har fått massa beröm för korten och jag måste säga att är riktigt nöjd :) Gå in på hemsidan och check it out :) http://jtphoto.se förhoppningsvis kommer mina bilder vara med på en hemsida inom snar framtid :) återkommer när sidan är öppen för besökare :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: