StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

bio

Frureinhold.se / 30 April, 2010 - 10:55 / Vardagen

snacka om att tänka om varandra, haha jag och annika var ute 8.00 imorse och gick en morgonpromenad. Hon och kalle skall ner till stan idag. Kalle skall fixa sin tattoo och annika skall på ansiktsbehandling, efter deras turer skall de på bio och äta mumsig mat :) Jag blev så himla sugen och efter en stund fundering bestämde jag mig för att boka bio och middag för mig och robin med :p Dock fanns det inte bra platser kvar till avatar 3D så jag bokade snabba cash. Men så ringde jag robin nu och det första han säger är att vi skall ner till stan idag och kolla på bio :p han hade bokat i morse till avatar 3D haha det är humor. Vi tänkte samma och han lyckades få 2 kanon platser :) Bäst är du !!
Bättre sent än aldrig :p haha den har till pch med kommit ut på dvd :) men jag är ju helt såld på 3D så jag ser verkligen fram emot ikväll :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: