StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

äntligen lite sol

Frureinhold.se / 22 April, 2010 - 11:29 / Vardagen

Sitter på balkongen och solar min vita skrutt :) skönt att det iallafall är soool. Det gör så mkt när det är härligt ksönt väder ute. Jag är dödligt trött idag, har små sträckningar i ryggen och värk. Ovabligt ?? nej inte direkt. Jag skall dock på massage idag och imorgon ute på jobbet. Det ser jag verkligen fram emot. Dock får det bli mjukmassage, inga hårda knådningar. Det gick bra på jobbet igår, inga konstigheter, lugnt och sannsat var hemma vid halv 1. Skönt när man har så nära till jobbet, då tar det inte lika lång tid att komma hem :p 5 min så  är man innanför dörren :) det är riktigt skönt. Det är som sagt jobb idag igen, börjar kl 18.00 och slutar när alla gäster gått hem och allt annat klart. Dock har jag endel att göra innan jag börjar, först skall jag njuta här ute på balkongen, sen ner till stallet och mocka, 14.30 är det massage och sen hem, äta sminka mig och jobba :) Måste ändå säga att jag är bortskämd med hur bra själva arbetsplasten är. Alla är super trevliga, det är bra arbetsmoral, sjukt fint ställe såsom restaurang och spa. Det enda som är jobbigt är ju min kropp som strejkar. 

Postat av: LORISSA

hur kommer det sig att du har värk och det..? :(



sv: Ja, men ditt är sååå fint! Tack för tipset :D

2010-04-22 @ 13:06:13
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Postat av: LORISSA

jaha, din stackare.. kunde inte de lata som ändå inte rör på sig få sådant istället..? (Fy vad hemsk jag är)



idag har jag pluggat, städat, lagat mat och beställt en ny almanacka :D själv då?

2010-04-22 @ 21:13:12
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: