StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

tiden går fort, för fort ??

Frureinhold.se / 02 September, 2009 - 11:33 / Vardagen

Satt och kollade igenom korten på min dator, dock är den från i våras men det känns som om det var igår jag fick hem den. Samma gäller när jag och robin träffades, det är snart ett år sedan och ah jag tycker själv att det har gått svin fort :p Tycker inte ni?? Jag är allafall otroligt lycklig och det är nog mitt snabbaste år hittils, kanske för att det händer så mkt hela tiden. Alltid fullt upp och massa nya saker på g. Den 6 september har  vi varit tillsammans i 9 månader, helt sjukt :)


Vill också lägga in ett kort på min underbara molly som numera är i himlen :)


Så himla vacker vovvsing :) <3

nu måste jag göra mig iordning !

xoxo.gif XOXO image by XOXLiLMEXiCANXOX


Postat av: Rebecca

Vilka fina kort! :)

2009-09-02 @ 20:17:16


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: