StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

olycka på rotan !!

Frureinhold.se / 08 September, 2009 - 14:13 / Vardagen

Ah det är precis vad det är, en olycka med världens polis pådrag vid vår lokala mataffär. Jag åkte för ca 2 timmar sedan till torp och då var det massa polisbilar och omledning av bilar. Nu när jag åkte tillbaka så var det likadant och fortfarande massa poliser på plats, man undrar ju vad som hänt. Dock lär det inte dröja innan nästa olycka händer för de har lett om trafiken så att alla bilar kör förbi oss. Det är en smal kringelikrok väg där det springer mkt vilt och att ha massa ''turister'' körandes på vägen känns inte tryckt. Körde efter en tant som låg i 30 km i timmen och tvärnita varje gång hon mötte en bil, ah ni förstår själva hur det här kommer att sluta.


http://bohuslaningen.se/nyheter/uddevalla/1.570941

där har vi svaret, en tankbil har vält med 28 kubikmeter bensin, tummen upp för dig !!

nu skall jag äta lunch, lägger in dagens outfit och det jag köpte om en liten stund :)

xoxo.gif XOXO image by XOXLiLMEXiCANXOX


Postat av: Malin

Jaha, så det är borta vid rotan ni har flyttat alltså. Mormor och morfar hade sommarstuga ute i eriksberg innan så i den affären har jag varit x antal ggr under alla år :)

2009-09-08 @ 16:05:26
URL: http://malleas.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: