StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

nu blir det till att nana ZZzzz

Frureinhold.se / 17 September, 2009 - 22:59 / Vardagen

Lite sent kanske men jag och robin ligger i sängen med varsin laptop haha han kollar på blocket och jag beställer kläder från hm :D massa mysiga tröjor nu när kylan kommit till sin plats :) Kan lägga in kort imorgon eller längre fram :) har lite kort minne så ni får gärna påminna mig. Jag har gjort lite ny design på bloggen också om ni inte sett det :p typ när man kommenterar är det en bild i kommentars rutan och istället för kommentar länken står det your words :p lite små finesser som gör det  :) skall se om jag kan hitta ngt kul imorgon med :)

Nu skall vi nana, godnatt

xoxo.gif XOXO image by XOXLiLMEXiCANXOX


Postat av: Robin Reinhold

God natt baby! Älskar dej

2009-09-17 @ 23:03:07


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: