StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

nu blir det sista inlägget idag

Frureinhold.se / 03 September, 2009 - 15:09 / Vardagen

Jag skall iväg och jobba nu om en liten stund och kommer inte hem föräns inatt, och då har jag ingen ork till att skriva så det blir sista inlägget nu och jag hoppas att det finns ngt som kan underhålla er tills imorgon ;) Imorgon är det även fredag vilket innebär fredagsmys om inget annat inträffar, just nu vill jag bara vara ledig i helgen och gosa med robin och få ording här hemma. Sen får det gärna bli hur mkt som helst på veckodagarna, det är bara skönt att ha ngt att göra.. Lite bortskämd över att få ha varit hemmafru hela sommaren :) Macy har nu fått middag och vi skall ta en promenad upp i skogen och tillbaka så hon sover gott innan Veronika kommer och hämtar henne :)

Ha en bra dag alla och så hörs vi imorgon :)

xoxo.gif image by sobelaura


Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

ha det bra på jobbet =)

2009-09-03 @ 18:22:26
URL: http://fashionstars.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: