StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

jag HATAR ormar !! (huggormar)

Frureinhold.se / 01 September, 2009 - 18:49 / Vardagen

Vi kom precis in efter en skön tur i skogen :) hittade massa kantareller och det var perfekt väder, lagom varmt och allt. Det negativa är att när vi gick där i godan ro kom en j**** huggorm. Att jag inte dog, skrek dunder högt och höll för öronen och blunda hahah.. Robin frågade om jag hittat massa kantareller innan jag utbrast i : EN OOOOOOOOOOORM. så står jag och blundar och pekar haha, den var ca 1 meter ifrån oss :( Ah jag hoppas att ni genom mina ord kan förstå hur knäckt jag var. Tog upp Macy och gick i 100 km i timmen där ifrån.


''aaaaaaaaaaaaah''

Lite kort på macy sötnos :)




Hon växer så det knakar

xoxo.gif XOXO image by XOXLiLMEXiCANXOX




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: