StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

inget internet

Frureinhold.se / 30 September, 2009 - 11:55 / Vardagen

Så är det att bo på landet, ibland kan det helt enkelt bara dö :/ rätt segt men det är en bra prövning att vara utan internett en hel dag :) Dock gick tiden väldigt fort igår ändå, vaknade tidigt, men eftersom linjen var död tog jag och tvättade en maskin vit tvätt :) tog fram städhinken och moppade golven, tog en lång promenad med macy och åkte sedan in till vårdcentralen för att förnya lite resept :) Efter det åkte jag till Lödöse och hälsade på mormor och morfar :) hur mysigt som helst och Macy blir alltid lika glad över att få träffa människor som älskar henne så mkt :P Igår var det också frölunda som spelade mot brynäs :D och gissa en gång vilka som vann?? Fröööööölunda såklart, dock måste jag säga att de kan vara lite nochiga ibland, speciellt i tredje perioden, men men de vann med udda målet och 3 härliga poäng hem till götet !!

Idag vaknade jag av ren köld haha det märks att det börjar bli kallt ute, frost på morgonen och att ligga under täckets varma gosiga dun är helt underbart. Men jag kom i allafall upp vid halv 10 och sen har det bara rullat på, sätt avsnitt från oth och gossip girl, ätit frukost och busat med macy. Så fort hon vaknat skall jag ut ich gå en lång prommis :) Ikväll skall vi också på allmän lydnad, social träning också kallad :) Kan hon behöva och jag med :)

Nu skall jag äta lunch !

xoxo.gif XOXO image by XOXLiLMEXiCANXOX




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: