StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

I dont feel so good :/

Frureinhold.se / 23 September, 2009 - 11:38 / Vardagen

Jag känner mig helt wierd i kroppen :/ molnande huvudvärk i bakhuvudet och allmänt seg i kroppen, hoppas att det ger med sig eftersom jag skall jobba till helgen :) Igår var jag och Macy på ''träning'', mental träning. jennifer skulle träna sören tillsammans med ngr andra hästar och då tänkte jag; vilken bra idé att träna macy i sådana situationer. Jag måste säga att jag har världens bästa hund haha, hon satt stilla, inget skällande och kollade på när dom red runt i manegen. Visst att hon tröttnade på slutet och började gräva små gropar, men huvudsaken var att hon inte var rädd när de dundrade förbi och att hon inte skällde på dom. Stolt matte igen !!

Pratade precis med min prins och jag skall åka och handla om en stund, vi kom båda fram till att vi skall göra cheescake idag :D hur gott som helst och passar bra till en onsdag haha. Dock måste jag åka och handla nu så att den hinner bli klar när han kommer hem. Den skall ju stå inne i frysen i 5 timmar.



xoxo.gif XOXO image by XOXLiLMEXiCANXOX




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: