StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

greys anatomy

Frureinhold.se / 30 September, 2009 - 18:40 / Vardagen

Idag är det säsongs start för greys och för er som inte följer det från sverige, shut the fuck up :p nä men det är nog den enda serien som jag följer på sverige, kan bero på att jag inte följde det från början och fått se repriserna :) men idag är det äntligen dags och jag längtar som en tok :)


Nu på eftermiddagen har jag gjort iordning jennifers rum (robins syster) hon skall bo hos oss i två veckor nu under Veronicas och burts kryssning :) kommer allt bli kanon mysigt och hon känns som en syster till mig, in a good way ;) Mkt bus lär det bli mohaha.. Sen har jag gjort iordning klä kammaren rensat undan alla mijloner sommar skor och tagit fram alla vinterskor, skruvat upp en till klähängare så att man får plats med nästan allt allafall :p jag har i allafall konstaterat att jag behöver ett par till låg klackade stövlar fodrade med ull :D och kanske ett par med klack också ;) får se vad plånboken ger mig. 

 dessa kanske ??

Nu skall jag dricka kaffe och vänta på baby !! Kom hem nu !!!!!!! ;)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: