StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorning friday !

Frureinhold.se / 04 September, 2009 - 09:51 / Vardagen

Gah vad jag är trött, känns nästan som om man är bakfull :/ Ingen skön känsla. Jag kom dock hem relativt tidigt igår 00.35 steg jag in hemma och tog en snabb dusch och sen hopp i säng. Dock hade jag med mig en nalle som jag köpt till robin och den ställde jag självklart på hans nattduksbord och den fulingen som jag trodde sov, rävsov och gav mig en stor kram och puss innan vi somnade som stockar.

Jobbet gick bra, jag är tyvär inget fan av restaurang pga min rygg som är så dålig, omgivingingen är kanon men det är otroligt tungt att ha ständigt skit ont och inte kunna göra ngt åt det. Men jag skall beställa tid till vårdcentralen och sen otroped så får vi se vad dom säger. Nere i gbg ville de ge mig kortisonsprutor men vi får helt enkelt vänta och se.

Vill också tillägna ett par ord till mormor som just nu ligger på sjukhuset, hoppas att du blir bra snart så vi kan ses i helgen <3

xoxo.gif XOXO image by XOXLiLMEXiCANXOX




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: