StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon !

Frureinhold.se / 27 September, 2009 - 10:53 / Vardagen

Det har som sagt inte blivit någon direkt uppdatering i helgen, men det beror på att jag har jobbat hur mkt som helst och legat i sängen den tiden jag varit ledig :) Men helgen har förövrigt varit bra, det är långa arbetspass och restaurang är inte mitt favvo yrke, men det är bara att bita ihop och jobba vidare, hoppas på att det dyker upp ngt annat kul längre fram.

Idag är det kalas för mamma :) hon fyllde 52 19 september men eftersom de var på rhodos under den tiden får vi åka och fira dom idag :) Der är även valpiskurs idag, nervös som vanligt och ännu mer idag eftersom att hon skötte sig sjukt bra sist gång :) håll tummarna för mig och så skall jag försöka att komma ihåg kameran :)

Hörs senare !!

xoxo.gif XOXO image by XOXLiLMEXiCANXOX




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: