StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon :)

Frureinhold.se / 22 September, 2009 - 10:03 / Vardagen

Nu kommer hösten :/ så himla tråkigt när man har haft dagar och veckor med underbar höst sol, och så kommer detta :( Men men man får väl helt enkelt bara gilla läget. Igår var vi som sagt hemma hos mamma och pappa på kvällen :p fick mina fina mascaror, parfym (dkny, green apple) och en nykelring där det stor jennifer's key, med massa blommor :D hur fint som helst. Sen fick Robin tre deosar (david backham) luktar gudomligt :) haha låter kanske kul att han får deo, det är inte att han luktar illa men hans var slut och om jag vill ha min rexona ifred fick det bli så :)

Nu skall jag göra mig varm oboy och mys med djuren innan morgonpromenaden, jag ser inte direkt fram emot den :/ hatar stomrar och på ngt sätt känns det som om du bor vid havet blir det ännu värre. Kan det stämma??

xoxo.gif XOXO image by XOXLiLMEXiCANXOX




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: