StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 09 September, 2009 - 09:14 / Vardagen

uppe med tuppen ?? njea det är babys som står för den biten men jag är iallafall uppe i någonsålunda tid. Dock var jag helt slut när jag vaknade, piggnar nog till snart skulle jag tro :) Om vi skall göra en tripp tillbaka tills igår måste jag säga att den maten jag gjorde var helt sjukt go. Tror aldrig jag har gjort så god mat i hela mitt liv haha det var sjukt. För er som inte läste igår var det egenmarinerad fläskfilé med plockade kantareller som blev till en kryddig sås och pommes.. Så sjukt glad att jag har kvar tills lunch idag :D mumsigt värre.

Idag skall jag, svärmor och svärmors mamma till göksäter (lilla ullared) och kika lite. Jag har aldrig varit där så det skall bli kanon kul och se hur det ser ut och om det finns ngt att fynda. Det blir bra öving för macy att vara själv lite. Dock blir det nog inte mer än vanligt men det är ändå bra träning.


nu skall hon få frukost och jag skall tina bröd :)

xoxo.gif XOXO image by XOXLiLMEXiCANXOX



Postat av: J U L I A

sv; haha okej, jodå det är väl bra :) är lite seg bara menmen.. :P

/ J.N.

2009-09-09 @ 12:49:57
URL: http://jurdle.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: