StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

god förmiddag !

Frureinhold.se / 16 September, 2009 - 13:34 / Vardagen

Ja det blev en sen uppdatering idag, men jag har varit inne på torp en stund och det tog visst längre tid än vad jag trodde. Fick iallafall köpt lite mat hem och vitaminer till robin :) alla behöver vi extra tillskott nu när hösten är på ingång. Idag serveras det flsäkflié med pommes och biarnessås, hur gott som helst, till efterrätt blir det chockladpudding med glass och kankse chockladsås :)

Jag upptäckte också en sak idag som gjorde mig dunderglad :D jag fick ett bonsaiträd utav robin häromdagen och ni som kan ngt om bonsaiträd vet hur fantastiska dom är och hur mkt dom betyder. Jag har i allafall hittils vårdat den med mitt liv och tagit väldit bra hand om den. Men till det roliga, den har fått sin första blomma idag :D hur kul är inte det ???



nu skall jag ner till stallet med muffins :) nybakat och allt :)

xoxo.gif XOXO image by XOXLiLMEXiCANXOX




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: