StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

gått tillbaka ett steg !!

Frureinhold.se / 17 September, 2009 - 10:34 / Vardagen

Ja som alla ser har det inte varit 6 inlägg per dag längre, rätt tråkigt om ni frågar mig, men jag har verkligen inte hunnit. Man kan tro att stadslivet är stressigt men testa att bo på landet en gång haha, det tar mer tid än vad man kan tänka sig. Det finns alltid saker att göra, vilket är bra iof. men bloggen får ju tyvär stryk pga det. Just nu sitter jag i köket och kollar på jennifers ur söta hästisar, det är snart dags för henne att kvala till ännu ett em och jag kan inte vara mer stolt :D Hon är bara en liten skruttis och ändå så himlans duktig, hur kul som helst. Hon är värd all lycka som finns ! Får la se när jag skaffar mig en häst igen, har så svårt att bestämma mig för vilken ras och om det skall vara ett föl eller unghäst, sen tar det väldigt mkt tid och vågar jag ge mig in på det nu när vi fått macy? Ah det tåls att tänka på, Robin vill ha en minischettis haha endast för att han kan stanna den med benen om den springer iväg :p hur sött är inte det ???

 

LQ slow poke och ''Sören''



Nu skall jag dricka upp mitt mango the och luta mig tillbaka efter långpromenaden med Macy och gosa extra mkt med min lilla prinsessa :D hon är så söööööt så jag dör haha. Snart är det söndag igen och valpkurs, pjuu måste träna och träna så hon kan visa vad hon går för !!


RR's Macy
2009-06-18
Bordercollie/goldenretriver

xoxo.gif XOXO image by XOXLiLMEXiCANXOX




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: