StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

fredagsmys :D

Frureinhold.se / 18 September, 2009 - 15:40 / Vardagen

Nu har jag äntligen fått lite ordning på dagen. Fick åka med macy till veterinären i morse pga hon kliar sig, det gick dock snabbt hos honom och sen var det bara att åka in till torp för att handla lite fredagsmys dricka och godis :D En ännu roligare nyhet som kom idag var att våra tapeter hade kommit :D så nu håller kalle och robin på att riva ner tapeter för fullt :p skall bli så himla kul att se resultatet. Jag skrev igår att jag beställt lite vinter tröjor :) här kommer lite kort på vad det var jag beställde :)


Lite smått och gott :D nu blir det mat

xoxo.gif XOXO image by XOXLiLMEXiCANXOX




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: