StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

vuxenkvällar

Frureinhold.se / 28 Oktober, 2009 - 12:56 / Vardagen

Gud så vuxet sånt låter, men ikväll skall jag och robin till vänersborgs vattenpalats på vuxenkväll. Då är det endast vuxna över 18 år som får lov att komma in :) skall bli mysigt som tusan, att få basta mysa i bubbelpoolen och sen läste jag om ngt som kallas bastu extrem då kunde man boka in med oljor osv :) det tycker jag låter kanon mysigt :D Sen ingår det kaka och ngt att dricka :p Ah hur mysigt som helst, bra vardags lyx eller vad tycker ni??



Det ligger fortfarande en tung dimma över oss, det är kallt och man kan nästan tro att det skulle kunna komma snö när som helst :) Tror ni att det kommer snö ?? jag tvivlar faktist lite :p det får gärna vänta lite till tror jag. Men när vi är i fjällen måste det vara massor med snö, det är verkligen ett måste. Jag längtar massor till sälen, de3t var som sagt 100 år sedan jag var där sist :p eller ah inte riktigt, men nästan. Jag önskar mig ett par rosa termosar utav robin i födelsedags present, passar perfekt till min jacka som är grå med rosa detaljer :p




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: