StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

vilken morgon

Frureinhold.se / 14 Oktober, 2009 - 08:27 / Vardagen

Strålande sol ute och svin kallt :) Kl 08.10 bonkar det på dörren, jag som inte har en aning om vad klockan var stuttsade upp i robins stora tshirt och springer till dörren. Men med min stora förvåning var det inte veronica som stod där på trappen utan en äldre herre i jakt kläder (!) hmmm....(just de ja, det är idag jakten börjar) Men då frågade han efter robin, men han är i gbg och jobbar. Och innan jag fått gett honom robins nummer istället för mitt och fått stå där halv naken och nästan frysa benen av mig har allt löst sig. Robin är ju som sagt jägare och idag börjar jakten här hos oss, men som egen företagare kan man inte bara ta kompledigt och tro att allt löser sig, nopps funkar inte så. Sen skall han till vetlanda imorgon på wiskey provning och kommer inte hem föräns på fredag :( så på lördag morgon tror jag han skall ut, han frågade om jag ville med, men nej tack, kl 6 på morgonen i snor kallt väder, tror jag passar på det ;)
 

nu skall jag ta på mig massor med kläder och gå ner och ta ut hästarna :) dom lär tycka det är kanon gott väder ute :p men det får bli sköna vintertäcken trotts att solen är uppe. Man vill ju inte att de skall bygga för mkt vinterpäls, inte förän efter halloween tävlingen i bökeberg (sista em kval tävlingen för iår)

någon annan som haft en spännande morgon??


Postat av: s.

själv så vaknade man upp klockan halv 6 och skulle gå in på badrummet och mitt på golvet där så låg det en halvdödmus, fångad i en fälla och när min pojkvän skulle ta den så lyckades den smita loss och springa runt i hela huset, väl när vi satt oss för att äta frukost (aptiten var helt borta) kommer den en annan mus springande... och -3 minus imorses, då är man inte sugen på att gå ut (lite jobbig morgon om man är musrädd)

2009-10-14 @ 09:47:20
Postat av: TotalPink- J

men uch, ah du har verkligen haft en tuff morgon :p inte skoj nu när det börjar bli kallt ute och de små mössen traskar in :/ hoppas du får en bra dag allafall !!

2009-10-14 @ 10:14:32
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: