StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

stor shopping till djuren !!

Frureinhold.se / 13 Oktober, 2009 - 12:43 / Shopping

Nu har hon fått massa goa ben att tugga på, gris svans bla. låter äkligt men det är himla gott enligt macy. Sen köpte jag självklart mat till duchess, royal canin hair and skin, perfekt för min lilla main coon blandning.



Sen fick macy ett halsbandsmycke med hennes namn på och mitt telefon nummer, skall gravera in robins nummer på baksidan för det fick inte plats med två nummer.



snyggt eller hur ?? :D Idag skall jag inte göra mer än att städa lite här hemma, dammsuga golven och svabba dom. Sen kommer robin hem ganska snart och då blir det mys så klart, och en promenad med macy i det fin vädret.

Vad skall ni läsare göra idag ??

ha en fortsatt bra dag allafall






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: