StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

stor shopping :D

Frureinhold.se / 04 Oktober, 2009 - 14:54 / Shopping



LG 42 tum till lilla rummet eller sovrummet :p



goldwell shampoo för färgat hår :p

Köpte även en ögonskugga i brun och guld, hur snygg som helst :p Idag är det valpkurs och vi är taggade, macy har lärt sig high five och low five, hur sött som helst :p sen har hon även tappat två framgaddar, jag blev så glad att jag nästan börja gråta :p helt rörd !! Kom just på att jag och robin fick en tidig julklapp idag :p en resa till sälen v 2 tillsammans med mamma och pappa, jessica med familj och joakim och anna :p gud vad  jag älskar när resor är inplanerade, finns så mkt att längta efter :p







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: