StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

nyfärgat hår

Frureinhold.se / 12 Oktober, 2009 - 14:55 / Vardagen

Kom precis hem från frisören :) nu har jag mörkt nästan svart hår igen :D hur nöjd som helst och passande nu när det börjar bli vinter.

Idag är det ny vecka igen och för min del = lugnt :) ganska skönt faktist, inte för att jag har den hektiskt i vanliga fall men det verkar som om jag är ledig i helgen och det skall bli hur skönt som helst. Har jobbat de senaste 3 helgerna så nu är det dags att få vara med min prins en hel helg :D

Macy är nu en tandlös hund haha, kollade hennes mun nyss och då fattas det hur mkt som helst i framgaddarna, stackars att tappa alla samtidigt, måste vara jobbigt. Men förhoppningsvis växer de ut fort och att hon skonar våra möbler och saker :) men det skall nog inte vara ngn fara, hon har massor med leksaker och ben att tugga på :) kanske skall dra in i morgon och köpa lite nytt gott :)
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: