StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

massa bilduppdateringar :)

Frureinhold.se / 08 Oktober, 2009 - 12:05 /

Vi börjar med igår, jag skrev om att vi skulle flytta båten till en upphämtningsplats. Det var som sagt storm igår så bara det gjorde ju att det skulle bli svårt. Men vi åkte ut till båten jag, pappa, Macy och Robin, började fixa iordning och macy älskade att vara på båten fast att det gungade som tusan. Vi försökte starta den, men så kronglade det, om jag fattade pappa rätt så är den ute för försäljning. Det är en gamal båt, men väldigt fin, men den kronglar alldeles för mkt så man tröttnar. Men åter till starten, båten är igång och jag och macy får gå av eftersom det är reskabelt att vara så många om ngt händer just för att det är närmare orkan ute på havet. Så vi går i land och springer bort till upphämtningsplatsen. De backar ut och slutar aldrig backa och så helt plötsligt ser jag att de driver in i båtfacket igen. Jag undrar ju självklart var det va som hände så jag och macy sprang dit och då visar det sig att ratten hade gått av. Fattar ni?? man blir inte klok på den där båten haha. Men de löste det och nu står den där den ska och det blir nog en blocket annons ganska snart. Ni skall veta  det att den har en helt ny motor och allt, ändå kronglar den. Man blir rätt trött :/



mysigt värre men som sagt blåsigt :D


Postat av: annamaria

jisse va lik hon e sin mamma, särskilt på andra bilden!! va gul hon ser ut att ha blitt på huvudet, när hon föddes var hon ju heltsvart!

2009-10-08 @ 13:05:35
Postat av: TotalPink- J

ah hon är jätte ljus på huvudet :) hon börjar bli ljusare ner till halsen också små stickhår :) sen är hon vit under hakan och ner på magen :) en liten milerad tjej :)hon var så nära på att hoppa i vattnet, men jag fick stoppat henne haha

2009-10-08 @ 13:53:06
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: