StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

kväll

Frureinhold.se / 05 Oktober, 2009 - 20:03 / Vardagen

Nu är allting klart för idag :) maten är gjord och bortplockad och jag sitter med en kaffe i handen medan robin hjälper jennifer med matte. Hon har prov imorgon, tycker synd om henne, själv suger jag på matte och jag vet hur segt det är. Dagen har varit helt underbar här hemma, har grejat för fullt med lite eldat skräp, tvättat trappen med alg medel så den är fin och iordning för att lackas om. Sen har jag köpt ett nytt koppel och halsband till macy i läder hur fint som helst och en massa ben. Bla ett stort märjben med sener och allt kvar, gissa om hon var helt överlycklig av att få det. Sen lite små saker som denta sticks och grisöron. Hon är såå bortskämd med det skall man vara när man är en hund, duchess fick också lite gott :p Mina djur mår som prinsessor :)

nu måste jag dra men vi hörs !!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: