StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

helt slut !

Frureinhold.se / 02 Oktober, 2009 - 14:30 / Vardagen

Nu har jag äntligen fått tid att sätta mig vid datorn och skriva lite i bloggen. Idag har varit en hektisk dag och den kommer bara bli värre. Numera bor Jennifer här hos oss och det innebar dubbel frukost och att köra henne till skolan, det är super mysigt att ha henne här men det blir lite mer att göra på morgonen :) När vi väl var klara körde jag in henne till skolan och sen åkte jag och hennes mormor för att handla helgmat :) Det gick ganska fort idag och vi var ju tvungna att svänga förbi systemet för att köpa 4 budwiser till robin och ngt gott till henne :) Ibland tror jag att jag är världens bästa flickvänn ;) Men vad var det nu som tog tid ?? jo när jag  väl kom hem ställde jag mig och tvättade bilen, invändigt och utvändigt med damsugning och damtorkning :) luktar som ny nu :D Efter biltvätten tog jag tar i gräsklipparen och klippte gräsmattan (förhoppningsvis sista gången för säsongen). och sist men inte minst har jag nu städat hela huset, med allt som det innebär :P Ngn mer än jag som tycker att jag gjort ett sjukt bra jobb ?? Inte nog med det, jag börjar jobba kl 16.00 - 01.00..



Men jag antar att det är så det är att leva och när man vill att allt skall vara perfekt :p Nu skall jag vila fram tills halv 4 då jag måste åka, ha en bra fredag !!


Postat av: Robin Reinhold

Du är världens bästa flickvän! älskar dig

2009-10-02 @ 22:36:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: