StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorning sunshines !!

Frureinhold.se / 18 Oktober, 2009 - 10:13 / Vardagen

Vilken underbar morgon, solen skiner och det är sviiiiiiin kallt ute :) Igår blev det ingen uppdatering, shame on me, men det var tränings tävling för jennifer hela dagen och när jag väl kom hem sen var jag för trött för att skriva och la mig direkt i soffan och sov 1.5 timmar :D mumsigt värre. Det gick iallafall kanon för henne, det var sörens första tävling och han vann plesure, kom tvåa i ngn slags uppvisning och kom 6:a i trail. Poke som är hennes reinging häst kom tvåa i plesure open och 1 i reinging :) Hon har två helt fantastiska hästar må jag säga ;)
Macy var självklart med och det var en pröving utan dess like, hon älskar allt och alla men igår fick hon inte hälsa på exakt varenda person, pasivitet träning är minst lika viktigt som all annan tävling, men efter ngr försök med vila i bilen ngr omgångar så gick det riktigt bra och hon skötte sig kanon :)

här kommer lite kort ifrån veckan :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: