StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 03 Oktober, 2009 - 11:14 / Vardagen

Nu sitter jag och kollar på ett höst väder som är till duga, för en vecka sedan va träden gröna och fortfarande lite liv, men nu är de gula och nästan inget liv alls :/ lite tråkigt men jag antar att det är höstens charm. De senaste dagarna har varit helt underbara, med sol och frisk luft, just regn och blåst är väl inte direkt ngn höjdare :/ Jobbet gick bra igår, dock var jag otroligt trött och det var väldigt mkt gäster :/ idag är det ännu fler så jag lär vara totalt död inatt. Men det får jag ta igen på söndag. Just nu gör jag vofflor till oss alla tre, dom har det allt bra mina små troll (Jennifer och Robin ) Rena restaurangen, med våfflor, med grädde och sylt till frukost :p


hörs senare eller imorgon !!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: