StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon ;)

Frureinhold.se / 29 Oktober, 2009 - 09:34 / Vardagen

Gud vad jag är lyckligt lottad, nu skriver jag det igen men det är helt sjukt :P Inatt drömde jag om våran vackra bil :p helt sjukt men ni som känner mig vet hur mkt jag tycker om bilar och framför allt denna :p den är helt sjuk :)

Igår var det super mysigt i vänersborg, åkte rutchbana och busade som tusan, relaxade i bubbelpoolerna och simmade i ute poolen :) Ah det var en mysig kväll :)

Idag är en ny dag och solen skiner fint här hos oss :) Det är alltid sol hos mig nananan (8) haha ah jag har verkligen vaknat på rätt sida idag det känns ut i fngerspetsarna, hoppas att det fortätter så resten utav dagen :) Skall ta och gå en morgon promenad om en stund med Macy, hon håller som sagt på att äta upp sin mat.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: