StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Vart är Macy ??

Frureinhold.se / 19 November, 2009 - 08:31 / Vardagen

Ja den frågan fick jag ställa mig direkt när jag vaknade och ingen hund i huset :p Men så kom jag ju på att lilltjejen är med pappa på jobbet idag, som en liten praktikant :) Jag skall ut till fiskebäckskil idag och fixa ett dörrfoder och jag vet inte riktigt hur lång tid det kommer att ta, så hon fick åka med honom ner till gbg idag och vara med honom när han arbetar :) Ringde nyss och frågade hur det gick och allt var som det  ska, hon sov som en stock i bilen på väg ner och nu sitter hon i bilen, käkar på ett mumsigt ben och väntar på frukost, sen tror jag nog att hon skall få vara på kontoret med birgitta och fixa papper :p Väldigt skönt att allt går att lösa, sån tur trillar inte ner från träd :)

Jag skall iallafall in till bauhaus om en stund och köpa en liten burk med grundfärg och sen styra bilen ut mot fiskebäckskil :) så himla kul när man arbetar med saker som en kvinna eller ah som jag aldrig skulle tro att jaq skulle kunna gör :p men jag är grym på det, allt går som en dans. Mångsysslare kan ni ju kalla mig :D



Tro det eller ej jag har även arbetat som städerska :p Men lite som på bilden känner jag mig om man byter ut städgrejerna mot det jag arbetar som just nu. Jag är servvitris på en fin restaurang, jag är dagis fröken med barngojs överallt och jag är målare med en nätt hand som gör allt med perfektion :) Hur låter inte det :p Nu skall jag göra mig iordning och åka in för att få kommit igång :)

Ha en bra dag alla mina söta läsare, hoppas ni har lika roligt liv som jag :p varenda dag är som ett nytt varv i bergodalbanan på liseberg :) hissnande skoj och med nya kurvor att utmana :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: