StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Ullared imorgon :D

Frureinhold.se / 13 November, 2009 - 20:19 / Vardagen

Jag ser verkligen fram emot våran trip till ullared imorgon. Vet inte om ni har en förkärlek för ullared men det har jag och att se programmet ullared blir man lite rädd att man är som galningarna där. Men jag tvivlar haha den blonda bög make up artisten med sin mamma osv, gosh jag skrattar ihjäl mig.



Idag har jag som sagt jobbat stängning och det gick hur bra som helst, barnen är helt underbara :) Kom hem och fick en skojsig överaskning, gissa vad !!!??? Jo min skrutt hade fixat hummer :D så det blev vårat fredagsmys :D hummer var super gott, första gången jag åt det idag och det smakar lite som lyxig crabfish :p Funderar på att ta hummer som ett måste varje fredag, tror ni robin går med på det ?? ;)




Postat av: Pernilla

Ullared är himmelriket!!! He he. Speciellt för inrednigsprylar! Och att ha ett hem man kan piffa till och köpa mys-pys saker till är något jag verkligen saknar! Men men den tiden lär ju komma den med :)

2009-11-13 @ 21:07:21
URL: http://vanillab.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: